Week 5 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Manon Laat - WaarBenJij.nu Week 5 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Manon Laat - WaarBenJij.nu

Week 5

Blijf op de hoogte en volg Manon

27 September 2014 | Aruba, Oranjestad

Na een week die snel voorbij vloog was het vrijdagavond tijd om rustig aan te doen. Gezellig met z’n drieën gekookt en gekletst en toen op tijd naar bed gegaan. Zaterdag was ik alweer vroeg uit de veren om mijn kamertje te poetsen en mijn was weg te brengen. Natuurlijk moesten er ook weer boodschapjes gedaan worden dus dat ook gelijk maar even gefikst. En toen was het eindelijk tijd om lekker te gaan shoppen….Hop met z’n drieën in de auto richting Oranjestad. Allemaal kei gezellig en leuk, maar doe mij Den Bosch maar weer. Het is hier of niet echt mijn smaak of veeeeeel te duur, dus na ik denk een kleine 3 uur winkelen en een lekkere lunch bij the paddock, maar weer richting huis gereden om naar het strand te gaan. Eenmaal thuis toch maar besloten om eerst mijn schoenen te laten maken, want die zijn in die vier weken helemaal versleten. Marloes was zo lief om me er naartoe te brengen, naar Mrs. Minute, en ja zo snel had ik mijn schoenen ook weer terug dus dat was ideaal! Daarna nog even heerlijk genoten op het strand en Maud, Han en de oefenbaby nog even gezien en gesproken. In de avond onze vrienden bij Senor Frogs maar weer eens opgezocht en dat was een goede keus. Een gezellige avond gehad en optimaal genoten van de dag, na 20 uur wakker te zijn geweest was het bedtijd. Zondag weer heerlijk uitgeslapen en een lekker stranddagje gehad. Ook nog met vaders, moeders en Linda gesproken dus ik ben weer helemaal op de hoogte! Zondagavond vonden we dat we wel een etentje hadden verdiend dus zijn we gezellig met z’n viertjes bij Moomba beach gaan eten onder het genot van live muziek. Een goede afsluiter van een leuk weekend.

De stageweek is ook weer voorbij gevlogen. Mijn stagebegeleider was deze week niet op kantoor dus ik kon in alle rust aan mijn schoolopdrachten werken. Daarnaast ook nog wat opdrachten voor TEC uitgevoerd dus het was een nuttig weekje. Ook voor volgende week weer wat leuke dingen staan. Meelopen met de verkopers en bestellijsten maken voor de klanten, dus dat moet helemaal goedkomen!

Na stage weer lekker sportief bezig geweest deze week. Dinsdag, woensdag en donderdag wezen wandelen samen met Suzanne. Donderdag zijn we langs de landingsbaan bij het vliegveld gelopen en ik blijf het machtige dingen vinden die vliegtuigen, mooi om van zo dichtbij te zien! Verder ook nog aan mijn Papiaments gewerkt dus ik vind dat ik nu wel weer weekend verdiend heb :). Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe en tot volgende week!

Sunchi, Manon

  • 27 September 2014 - 20:28

    Mark De Laat:

    He Manon, er zal me wel iets ontgaan zijn. Ik begrijp over het algemeen ook veel en van alles.
    Maar oefenbaby??
    Verder gaat het leven z'n gangetje zie ik wel, dat doet me deugd.
    Succes en veel plezier.
    Groetjes.

  • 28 September 2014 - 02:39

    Maud:

    Hahaha geweldig! :D

  • 28 September 2014 - 11:25

    Astrid:

    Zo te lezen maak je het heel goed. Fijn datje al zoveel vrienden hebt gemaakt. En veel dingen onderneemt. Geniet ervan. Groetjes

  • 28 September 2014 - 14:33

    Carla:

    Heey Manon,

    Ik lees wel dat je het goed naar je zin hebt. Heb je Florian al eens gesproken? Denk dat hij dat wel leuk zal vinden als je kontakt zoekt.
    Wat een luxe hè. Auto laten wassen en de was laten doen. Hier doen wij dat toch echt allemaal zelf.
    geniet er nog van

    gr Carla Hoskam

  • 29 September 2014 - 19:15

    Manon:

    He Carla,

    Dankje voor je leuke berichtje! Ik heb Florian nog niet gesproken, maar had wel zijn telefoonnummer mee naar Aruba genomen, dus ik zal binnenkort is contact opnemen! Je hoort het wel!

    Groetjes Manon

  • 29 September 2014 - 22:25

    Linda:

    Jee ben eindelijk vernoemd, voel me vereerd! Leuk om te lezen hoe leuk je t daar hebt alleen mis nog de foto's haha. Fijne avond nog en spreek/zie je snel via Skype.

    Liefs je vriendin die je mist

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba

:)

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2015

Ayo Aruba, je was geweldig!

31 December 2014

Happy new year!

20 December 2014

Merry Christmas! :)

08 December 2014

Bezoek!

18 November 2014

Week 11 en 12
Manon

Actief sinds 23 Aug. 2014
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 8347

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 17 Januari 2015

Aruba

Landen bezocht: