Daar ben ik weer... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Manon Laat - WaarBenJij.nu Daar ben ik weer... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Manon Laat - WaarBenJij.nu

Daar ben ik weer...

Blijf op de hoogte en volg Manon

11 Oktober 2014 | Aruba, Oranjestad

Na jullie al zo’n zes weken achter elkaar te stalken met mijn reisverslagen vond ik het wel eens tijd voor een weekje rust. Vandaar dat dit verslag de afgelopen twee weken zal bevatten.

In het weekend van 26, 27 en 28 september weer vanalles ondernomen. Vrijdag na stage wilde we eigenlijk nog even sportief gaan doen, maar het weer liet ons in de steek dus waren we maar vast boodschappen gaan doen en de was weg wezen brengen. Na de boodschappen en de was een hapje gegeten en een rustig avondje gehad. Zaterdagochtend geprobeerd met Hanneke te skypen, maar helaas niet gelukt dus dat moeten we snel nog eens proberen! Daarna zijn Suzanne en ik naar een marktje gereden waar ook wat winkels bijzaten, maar dat viel een beetje tegen. Goed voor de portemonnee, minder leuk voor ons humeur :(. ’s Avonds weer op stap geweest bij Senor Frogs, jaja ik heb de smaak te pakken. Zondag een beetje uitgeslapen, boekje gelezen en opgeruimd en in de middag stond het strand weer op de planning, wat een leven. Ik kan voortaan beter mijn verslagen kopiëren en plakken. ’s Avonds namelijk ook weer uit eten geweest bij de Bugaloe, gezellig met z’n zestienen! Daarna was het tijd om te gaan slapen om maandag weer fit te kunnen beginnen met een nieuwe week stage.

Ons sportschema van dinsdag, woensdag en donderdag voeren wij nog elke week netjes uit. Dinsdag hebben wij voor de tweede keer de hooiberg beklommen. Woensdag weer bij het vliegveld wezen wandelen en donderdag nog een keer de hooiberg beklommen en ook nog is 20 minuutjes zumba gedaan op de kamer van Suzanne, wat een conditie zal ik hebben als ik terug kom.

Afgelopen weekend is een keer wat anders gedaan. Vrijdagavond zijn we naar het Caribbean Sea Jazz Festival geweest. Hier kwam ene Prince Royce optreden. Schijnt hier helemaal hip te zijn, ikke nog nooit van gehoord! We hebben lekker gedanst, inclusief een regendansje op het einde, en gedronken (frisdrank wel te verstaan). Zaterdag hebben we eerst een beetje uitgeslapen. Daarna ben ik samen met Suzanne de boodschappen en de was gaan doen. ’s Middags hebben we een lekkere strandwandeling gemaakt en zijn we bij de vuurtoren wezen kijken. ’s Avonds ben ik op tijd mijn bedje ingedoken, want ik was toch nog wel moe van de avond ervoor en de hele week stage. Zondag dachten wij even lekker naar het strand te gaan, maar dat hadden we verkeerd gedacht. Het heeft de HELE dag staan te regenen, en ook niet een klein beetje, nee gewoon hard. Yoehooee het regenseizoen is officieel geopend. Dat betekende een middagje programma’s terugkijken, foto’s op de computer zetten en gezellig kletsen, ook niet verkeerd voor een keer. In de avond zijn we nog lekker uit wezen eten om toch even van huis te zijn.

Ook afgelopen week ons sportschema weer afgelegd. Deze keer op maandag begonnen met zumba. Maar goed ook, want dinsdag besloten we naar de film te gaan dus die dag viel weg. Film was trouwens leuk om een keertje mee te maken. We waren naar the maze runner geweest, een of andere sciencefiction film. Woensdag hebben we de hooiberg weer beklommen en zumba gedaan. Toen we terugkwamen van de hooiberg bleek de koplamp van de auto stuk te zijn, dus donderdag na werk maar even laten maken. Kom ik daar bij het verhuurbedrijf aan doet die stomme lamp het weer…Die lieve meneer heeft er toch even naar gekeken en alles opnieuw aangedraaid dus ik ga nu hopen dat die het ook blijft doen, want ik blijf niet op en neer rijden! Donderdagavond ook nog even snel zumba gedaan en de rest van de avond uitgerust. Voor vanavond staat de hooiberg nog op de planning en dan op tijd naar bed.

En dan is nu alweer het weekend aangebroken van week numbero 7. Weer vanalles op de planning staan. Zaterdag skypen met de opa en oma’s, dus daar heb ik wel een aantal uur voor uitgetrokken ;). Verder wat dingetjes bezichtigen, beetje winkelen, beetje strand als het weer het toelaat en vooral ook uitrusten! Hoe is het in Nederland. Hebben jullie de winterjassen, truien en skisokken alweer uit de kast gehaald?

Tot volgende week,
Liefs.

  • 11 Oktober 2014 - 16:33

    Carla:

    Ik dacht al waar blijft je verhaal. Maar het is inderdaad net of het een kopie is. Kijk iedere week uit naar jou verhaal. Jaja of ik niks anders te doen heb. Het regen seizoen begonnen maar de temperatuur blijft wel lekker toch? Wat heb je het goed daar hè. Geniet ervan. Het is zo weer voorbij.

  • 11 Oktober 2014 - 20:09

    Mark:

    Dat skypen vanmiddag met de opa en oma's was een doorslaand succes. Wat is de huidige digitale wereld dan toch mooi.
    Die kunnen er weer een tijdje tegen. Nadat we de skype sessie af hadden gesloten, ik citeer de oma's "ze ziet er goed uit en fijn da ze 't zo naar d'r zin heeft"
    Nu willen ze ook het week of tweewekelijks verslag zien. Geen probleem gaan we regelen!!

  • 11 Oktober 2014 - 22:03

    Mike Imke Pim En Suus:

    hoi hoi,
    Wat leuk om te lezen dat je het goed naar je zin hebt!!
    Zo te lezen ben je lekker aan het genieten.
    En wat heerlijk dat je daar leuke mensen hebt ontmoet
    Om alles samen mee te beleven!
    Hier missen ze je wel, Pim en suus vragen regelmatig wanneer komt Manon weer
    Oppassen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba

:)

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2015

Ayo Aruba, je was geweldig!

31 December 2014

Happy new year!

20 December 2014

Merry Christmas! :)

08 December 2014

Bezoek!

18 November 2014

Week 11 en 12
Manon

Actief sinds 23 Aug. 2014
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 8325

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 17 Januari 2015

Aruba

Landen bezocht: