Happy new year! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Manon Laat - WaarBenJij.nu Happy new year! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Manon Laat - WaarBenJij.nu

Happy new year!

Blijf op de hoogte en volg Manon

31 December 2014 | Aruba, Oranjestad

Ik heb jullie beloofd nog iets van me te laten horen voor het nieuwe jaar, dus bij deze. Hebben jullie allemaal een fijne kerst gehad? Ik wel in ieder geval, zon, zee en strand, wat wil je nog meer?! Ik moet zeggen, dat is zeker voor herhaling vatbaar. Kerstavond samen met Marloes een filmpje gekeken in de bios en op tijd ons bedje in gedoken. Eerste kerstdag een kerstontbijtje gehad bij Marloes, daarna naar het strand en ’s avonds bij Moomba wezen eten, lekker met de voetjes in het zand. Tweede kerstdag bij mij het kerstontbijtje gedaan, weer naar het strand gegaan en in de avond weer lekker wezen eten! Daarna nog een gezellige stapavond gehad. Een zeer geslaagde kerst! Zaterdag was weer een gewone zaterdag met de was en boodschapjes. Het was vooral ook een luie zaterdag, dus veel bij het zwembad gehangen en heel even naar het strand geweest. ’s Avonds vroeg naar bed, want zondag zouden we naar Arikok gaan, het nationale park van Aruba. Toen ik zondagochtend mijn broodje stond te smeren, kreeg ik de schrik van mijn leven, de allereerste kakkerlak in vier maanden liep recht voor mijn ogen over het aanrecht, g a t v e r da m m e. Bleek er een kleine kakkerlakkenplaag bij ons in de rij te zitten, heel fijn! Die dag nog een aantal kakkerlakjes uit mijn huis verwijderd en nu is het weer fris en fruitig, gelukkig! Kwam er ook nog eens bij dat het stond te stortregenen zondagochtend dus daar ging ons plan van Arikok. Rond half 10 klaarde het wat op dus besloten we met z’n tweeën toch maar te gaan. Zeker geen spijt van gehad. Mooi landschap, grotten, geiten en zee gezien. Het was zelfs nog een beetje avontuurlijk. Halverwege begon het te regenen, waardoor we een beetje gingen glibberen glijden met de auto. Ach, gelijk kunnen oefenen voor in Nederland, al hoop ik dat de sneeuw wel voort weg is als ik terug kom. Wat heb ik trouwens een goed leven hier, het is namelijk alweer weekend én niet te vergeten, de laatste dag van het jaar! Tijd voor vuurwerk, oliebollen, champagne en nieuwjaarswensen. Via deze weg wil ik jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling wensen, voorzichtig met vuurwerk, en een heel mooi, gelukkig, gezond, fantastisch, zonnig Nieuwjaar! Tot in 2015 lieve mensen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba

:)

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2015

Ayo Aruba, je was geweldig!

31 December 2014

Happy new year!

20 December 2014

Merry Christmas! :)

08 December 2014

Bezoek!

18 November 2014

Week 11 en 12
Manon

Actief sinds 23 Aug. 2014
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 8348

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 17 Januari 2015

Aruba

Landen bezocht: