Un, dos, tres - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Manon Laat - WaarBenJij.nu Un, dos, tres - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Manon Laat - WaarBenJij.nu

Un, dos, tres

Blijf op de hoogte en volg Manon

20 September 2014 | Aruba, Oranjestad

Daar ben ik weer!

Kon ta bai? Mi ta bon. Deze week maar is begonnen met wat Papiaments te leren. Het is toch makkelijk als je een beetje een idee hebt waar ze over praten. Al zal het nog lastig gaan worden om hele gesprekken mee te volgen, want die mix van Spaans, Nederlands, Engels en Portugees is toch best moeilijk. Maar goed, komende weken maar is een beetje de basis dingetjes leren en dan zullen we zien hoe ver we komen.

Verder een lekker rustig weekend gehad. Vrijdag vanuit het werk gaan skypen met Arif en Lisa. Was erg leuk om ze gesproken te hebben en elkaars stage-ervaringen uit te wisselen! Zaterdag met Suzanne gaan snorkelen bij Boca Catalina en in de avond maar is de kroeg ingedoken. Ik moet zeggen voor de eerste keer was het best oke, gewoon een beetje zoals thuis. Aankomend weekend nog maar een keer een kijkje gaan nemen denk ik zo. Zondag lekker uitgeslapen, eindelijk na zo’n 3 weken. Oja vergeet ik bijna te vertellen dat ik zaterdagochtend ook nog ben wezen skypen met Jan en Kim en Ilse en mijn lieve mama. Leuk om jullie weer gesproken en gezien te hebben! Lang leven skype:). Terug naar de zondag. Na lekker uitgeslapen te hebben zijn Suzanne en ik naar Moomba beach gereden. Ideaal strand, want hier kun je gewoon gratis op een strandbedje liggen. Wat later in de middag nog met mijn geliefde broer gaan skypen wat helaas niet helemaal goed ging dus dat moeten we nog maar een keer over doen. ’s Avonds met Suzanne, Marloes en Bibi terug naar Moomba gereden om in een loungebank te genieten van live muziek. Daarna snel naar bedje en op naar weer een nieuwe week stage.

Stageweek drie stond in het teken van het afmaken van mijn plan van aanpak en quick scan, zodat ik het concept hiervan kon inleveren. Daarnaast het marktonderzoekje waar ik mee bezig was nog afgerond en maar liefst 5000 tickets zitten bestempelen.

Na stage hebben we afgelopen week veel gewandeld. Dinsdag zijn we begonnen met wandelen rondom het appartementencomplex. Dit was geen succes met al die enge honden die hier rondlopen. Ook al doen ze niks als ze op je af komen gestormd, het is toch niet echt ontspannend. Daarom woensdag en donderdag maar besloten om weer bij het strand te gaan wandelen en dat beviel stukken beter. Maandag ook nog even in Santa Cruz naar het huisje wezen kijken waar ons pap en mam komen te zitten als ze in Aruba zijn en ik zal jullie vertellen, met die mensen hoeven jullie geen medelijden te hebben, het ziet er prima uit! Ongeveer 10 minuutjes van Oranjestad en 20 minuutjes van mijn appartement, maar dat is met de auto allemaal prima te doen.

Wat er komend weekend weer op de planning staat is nog een beetje onbekend, we zien hier de dag zelf waar we zin in hebben en wat we gaan doen. Ik heb zo’n vermoeden dat het weer Moomba beach zal worden. Daarnaast moet ik ook mijn was weer wegbrengen, ook een wekelijks ritueeltje, en boodschapjes doen. Vorige week had ik bedacht om voortaan boodschappen voor heel de week te doen, een stuk goedkoper en makkelijker, omdat je niet elke keer de supermarkt nog in hoeft na een stagedag. Helaas wil alleen mijn vriezer niet meewerken. Mijn eerste vriezer werkte helemaal niet, bij de receptie gevraagd om een nieuwe, na drie dagen een totaal nieuwe koelkast met vriezer gekregen, maar nee hoor ook deze vriezer wil niet echt meewerken. Gelukkig is Suzanne heel lief en mag ik mijn spulletjes bij haar in de vriezer leggen :). Happy me.

Hebben jullie trouwens al door dat ik alweer 4 weken weg ben! Time flies when you’re having fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba

:)

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2015

Ayo Aruba, je was geweldig!

31 December 2014

Happy new year!

20 December 2014

Merry Christmas! :)

08 December 2014

Bezoek!

18 November 2014

Week 11 en 12
Manon

Actief sinds 23 Aug. 2014
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 8363

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 17 Januari 2015

Aruba

Landen bezocht: