Toeristen on tour - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Manon Laat - WaarBenJij.nu Toeristen on tour - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Manon Laat - WaarBenJij.nu

Toeristen on tour

Blijf op de hoogte en volg Manon

20 Oktober 2014 | Aruba, Oranjestad

Vorig weekend een druk weekend gehad. Zaterdagochtend gaan skypen met de opa en oma’s. Prachtig om te zien, drie oudjes op een rijtje glunderend naar een computerscherm. Volgens mij vonden ze het zelf ook heel leuk, want na afloop was de eerste vraag wanneer ze weer met me konden skypen. Na het skype gesprek had ik nog wat tijd over voor ik naar de supermarkt ging waar Suus op me stond te wachten dus besloot ik nog even te skypen met Joyce en Liza, maar die hadden meer oog voor een foto van een monchou taart die tante Astrid had gemaakt, jaaa maak me maar jaloers! Verder wel gezellig gekletst hoor! Na alle skype gesprekken de boodschapjes gedaan en thuis alles opgeruimd. Daarna zijn we naar de Alto Vista kapel gereden. Een mooi, klein kapelletje, gelegen op een rustige locatie met uitzicht op de zee. Van al dat bezichtigen hadden we het warm gekregen dus we besloten naar het strand te gaan. Nadat we weer afgekoeld waren nog een lekkere strandwandeling gemaakt en toen richting huis gereden om ons klaar te maken voor een etentje. Na een lekker hapje eten nog eventjes op stap geweest en toen zat de zaterdag er al weer op. Zondag was het gelukkig beter weer dan die week ervoor. We besloten de Natural Bridge te gaan bekijken, maar voor we die eens gevonden hadden waren we een uur verder. Uiteindelijk heeft een oud omaatje ons de goede weg gewezen. Na de Natural Bridge nog wat ruïnes bekeken (we denken van de goudsmelterij, maar zeker weten doen we het niet!), het zag er in ieder geval wel oké uit! Daarna stond het strand weer op de planning. In de avond zijn we nog eventjes gaan winkelen en toen was ook de zondag om en kon er weer een nieuwe week stage beginnen.

Donderdagavond bij de lancering geweest van online adverteren bij Digicel. Presentatie viel een beetje tegen, maar wel een leuke avond gehad. En toen bleken we vrijdagochtend in de Arubaanse krant te staan met een mooie foto, jaja we worden beroemd. Verder deze week niet zoveel bijzonders gedaan.

Afgelopen zaterdag weer de was gedaan, boodschapjes gehaald en wezen skypen. ’s Middags even Oranjestad in gegaan om te winkelen, want mijn shirtjes begeven het hier een beetje. De wasvrouw gaat er niet zo zuinig mee om :(. Verder een rustig middagje gehad en in de avond nog even een drankje gedronken bij de Senor Frogs en op tijd weer naar huis, want we hadden niet zoveel zin om nog dansjes te gaan doen. Gisteren zijn we naar de Ezelopvang geweest. Beetje eng tussen al die ezels, maar wel leuk om een keertje gezien te hebben. Daarna nog eventjes op het strand gelegen en in de avond nog uit eten geweest. En nu weer op stage, weer een weekje hard werken! Morgen alweer 2 maanden hier...nooit verwacht dat de tijd zo snel zou gaan!

  • 20 Oktober 2014 - 19:51

    Joyce:

    Fijn dat wij toch nog gezellig zijn, haha!
    Big hug x

  • 23 Oktober 2014 - 09:59

    Carla:

    Hoi Manon,

    Ik hoorde van je vader dat je wel een keer naar Florian wil gaan. Hier geef ik je het adres dat je een keertje binnen kunt lopen.
    Hij heeft een winkel Arend&Leen Bakker in Italiestraat 38 Oranjestad
    Als je daar bent wil je Florian en Els dan de hartelijke groeten doen van Frank en Mij.

    Groetjes
    Carla

  • 23 Oktober 2014 - 13:56

    Manon:

    He Carla,

    Bedankt voor het adres. Ik ga binnenkort even langs en zal zeker de groeten doen! Ik zal je laten weten als ik langs ben geweest!

    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba

:)

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2015

Ayo Aruba, je was geweldig!

31 December 2014

Happy new year!

20 December 2014

Merry Christmas! :)

08 December 2014

Bezoek!

18 November 2014

Week 11 en 12
Manon

Actief sinds 23 Aug. 2014
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 8359

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 17 Januari 2015

Aruba

Landen bezocht: