Kort verslagje van de afgelopen twee weken - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Manon Laat - WaarBenJij.nu Kort verslagje van de afgelopen twee weken - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Manon Laat - WaarBenJij.nu

Kort verslagje van de afgelopen twee weken

Blijf op de hoogte en volg Manon

03 November 2014 | Aruba, Oranjestad

Ola,

Weer een verslagje van de afgelopen twee weken. Maandag 20 oktober naar een lezing van Jan Peter Balkenende geweest over duurzaamheid en de rol van bedrijven, NGO’s en de overheid hierin. Erg interessant en ook bruikbaar tijdens mijn stage, wat wil je nog meer?! Woensdagavond wezen skypen met Ilse, Lobke en Ellen en donderdag met LINDA (ja Linda, zoals beloofd in blokletters!). Weer helemaal op de hoogte van alle ontwikkelingen in Den Dungen city. In het weekend niet zoveel bijzonders gedaan. Beetje aan het strand gelegen, wezen skypen, boodschappen gedaan, auto gepoetst en gewandeld. Zondagavond naar de open avond van Hipz club geweest en woensdagavond gelijk mijn eerste les Kizomba gehad. Ik kom als een volleerd danseres terug, uhum… De komende zes weken ben ik in ieder geval onder de pannen op woensdagavond.

Afgelopen vrijdag was het natuurlijk Halloween, en ja dat wordt hier beter gevierd dan in Nederland. Verkleed als…tja wat was ik eigenlijk? In ieder geval iets engs naar de Molen toe waar het grote Halloween feest zou zijn, maar dat viel een bietje tegen. Ach, we hebben toch lol gehad met het gek verkleden en de enge mensen die we onderweg tegen zijn gekomen. Zaterdag een lekker dagje gehad. ’s Ochtends nog wat dingetjes voor stage opgezocht en daarna boodschappen gaan doen en naar het strand geweest, uitgerust van de avond ervoor. ’s Avonds niet zoveel bijzonders meer gedaan. Niet echt zin om op stap te gaan, dus lekker vroeg mijn bedje in gedoken. Gisteren wederom een rustig dagje gehad. In de ochtend beetje aan mijn stageopdracht gewerkt en ’s middags naar het strand geweest. Weer helemaal uitgerust en klaar voor een nieuwe week stage. Komende week een drukke week. Ik ben begonnen met het afnemen van de enquêtes voor mijn onderzoek dus de komende tijd ga ik zo’n 100 restaurants op het eiland bezoeken. Kan ik gelijk een beetje kijken waar we nog eens moeten gaan eten!

En dan nog iets. Het aftellen is begonnen. Over vier weekjes komen eindelijk paps en mams op bezoek :). En oja, precies vandaag om 12 uur zit ik op de helft van mijn tijd in Aruba (dankje Linda voor de berekening!). En het is alweer november, waar blijft de tijd? Hoe is het in het (koude) kikkerlandje?

Tot sprekens!
Xxxx

  • 03 November 2014 - 21:24

    Mark:


  • 06 November 2014 - 19:24

    Astrid:

    Hoi Manon,
    Dat er zoveel restaurants zijn op in Aruba dan ben je idd nog wel even bezig. Mis de foto van Halloween. Hier is het maar koud dus geniet daar maar lekker vd zon. Gr. astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba

:)

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2015

Ayo Aruba, je was geweldig!

31 December 2014

Happy new year!

20 December 2014

Merry Christmas! :)

08 December 2014

Bezoek!

18 November 2014

Week 11 en 12
Manon

Actief sinds 23 Aug. 2014
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 8350

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 17 Januari 2015

Aruba

Landen bezocht: