Week 3 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Manon Laat - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Manon Laat - WaarBenJij.nu

Week 3

Blijf op de hoogte en volg Manon

13 September 2014 | Aruba, Oranjestad


Bon tardi,

Hierbij wederom een beschrijving van mijn afgelopen week.

Na een weekje hard werken zaterdag een relaxte dag gehad. 'S ochtends even de was weggebracht en wezen skypen. Daarna boodschapjes gedaan en de was weer opgehaald. Toen wilde ik mijn auto laten wassen door het verhuurbedrijf, want dat moeten we elke 2 weken laten doen, maar er was helaas geen plaats. Van de week maar even terug. Daarna de strandspulletjes gepakt en hup door naar het strand. Wat een heerlijk leven toch, elk moment naar het strand kunnen en er ook maar 5 minuutjes voor hoeven rijden. Na het strand thuis wat gegeten en in de avond naar hips club geweest. Dit is een zaal waar iedereen salsa danst. Leuk om te zien, maar ik moet eerst maar is wat les nemen voor ik zelf de dansvloer op ga...

Zondag ook een lekkere luie dag gehad. In de ochtend weer even wezen skypen. Daarna mijn auto wezen wassen, want Marloes had gebeld naar het autoverhuurbedrijf en ineens was er nu wel plek in het weekend, dus m'n autootje blinkt weer mooi. Daarna doorgereden naar een klein strandje waar we lekker gesnorkeld hebben. In de avond bij een super leuk restaurantje aan het strand een hapje wezen eten en toen op tijd weer naar bed voor stage.

Maandag weer een dagje stage, die voorbij vloog. Lekker aan mijn schoolopdrachten gewerkt en wat voorbereidingen getroffen voor een klein marktonderzoekje waar ik deze week aan begin. Na stage toch nog maar een keer aangedurfd om op maandag boodschappen te gaan doen en deze keer ging het goed gelukkig. 'S avonds met wat meiden in m'n hok (appartementje) wat gedronken en gezellig gekletst en toen maar weer naar bed.

Dinsdag ook weer een dagje stage gehad en in de avond samen met Suzanne eten gekookt en daarna lekker gerelaxt.

Woensdag was het tijd om na stage even sportief te gaan doen. Lekker een uur door het zand gewandeld. Nu denken jullie vast dat daar niks sportiefs aan is, maar je moet is weten, die kuiten, dat worden echte spierbundels...

Donderdagavond zijn we in san Nicolaas naar het carrubian festival geweest. Ze sluiten dan de hoofdstraat af en daar worden allemaal kraampjes met eten en sieraden neergezet en er is gezellige muziek. Super leuk om een keertje gezien te hebben!

Vrijdagavond bij een sushibar wezen eten (Marloes G. als je dit leest, de place to be voor jou!). Voor mij geen sushi, gatsie maar lekkere kippetjes. In de avond nog wat bij het appartement gedronken en toen weer richting bed, op naar een lekker relaxt weekend.

En dan is nu de zaterdag weer aangebroken en zoals bekend bewaar ik dat voor next week! Ik probeer telkens foto's bij mijn verslag te plaatsen, want een beeld zegt meer dan 1000 woorden, maar internet wil me nog niet echt helpen dus ik hoop dat het binnenkort gaat lukken!


Bye bye! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba

:)

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2015

Ayo Aruba, je was geweldig!

31 December 2014

Happy new year!

20 December 2014

Merry Christmas! :)

08 December 2014

Bezoek!

18 November 2014

Week 11 en 12
Manon

Actief sinds 23 Aug. 2014
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 8352

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 17 Januari 2015

Aruba

Landen bezocht: